نصب توری مرغی برای چه مکان های مناسب است?
نوشته شده توسط : گل نسیم

نصب توری مرغی برای چه مکان های مناسب است?

معمولا خانه های دلنشین همیشه بالکن ها و حیاط های بزرگی دارند. بزرگی بالکن با این که مزایای زیادی دارد اما گاهی اوقات همین ویژگی باعث ایجاد دردسرهای زیادی برای ساکنان خانه های این چنینی می شود. یکی از مهم ترین مشکلاتی که افراد ساکن خانه های دارای حیاط خلوت و بالکن دار همیشه با آن مواجه هستند. ورود بعضی از حیوانات به این مکان ها می باشد.

در بیشتر مواقع پرندگان در بالکن ها و حیاط خلوت ها برای خود لانه می سازند. همین امر باعث می شود سروصدای این پرندگان و کثیفی که بر اثر فضولات آن ها در این مکان ها ایجاد می شود. اعتراض اهالی خانه را به همراه داشته باشد. وجود چنین مشکلاتی امروزه موجب محبوبیت بسیار زیاد توری مرغی شده است. چون زمانی که ما سقف حیاط خلوت و بالکن خود را به طور کامل به وسیله این توری ها حصار کنیم.

دیگر هیچ حیوانی توانایی ورود به این مکان ها را ندارد. اما اگر قصد انجام این کار را دارید بهتر است حتما با شرکت کفساب پلاس که در زمینه نصب توری مرغی مشورت کنید و در صورت نیاز انجام آن را به آن ها بسپارید. چون تنها افراد ماهر می توانند به خوبی بروی بالکن و حیاط خلوت شما توری مرغی نصب کنند.

نحوه نصب توری مرغی بالکن

بالکن ها محلی بسیار دلچسب برای فصل تابستان می باشند. بسیاری از افراد در فصول گرم سال در بالکن ها میخوابند. اما معمولا وجود حشرات ریز و درشت نمیگذارند افراد خواب راحتی را در بالکن تجربه کنند.

همچنین اگر توری مرغی بر روی بالکن ها نصب نشود انواع مختلفی از حیوانات مانند گربه ها و پرندگان در آنجا لانه می کنند و آرامش افراد خانه را برهم میزنند. همین امر موجب شده است افراد زیادی انواع توری مرغی را بر روی بالکن های خود نصب کنند‌.

معمولا برای جلوگیری از ورود حشرات از توری های مرغی بسیار ریز استفاده می کنند. نحوه نصب توری مرغی بالکن به گونهای است که بعد از تمام شدن ساخت و ساز آنها بر روی دیوارهای بالکن پرچ میکنند. هنگام نصب ابتدا تمام توری را بر روی سطح بالکن پهن می کند. سپس آن را به وسیله پیچ و رولپلاک بروی دیوارها پرچ می کنند.برای اطلاع از قیمت نصب توری مرغی میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نصب توری مرغی در چه مکان هایی استفاده می شود؟

توری مرغی همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم کاربرد های بسیار زیادی دارد. ما در اینجا بعضی از مهم ترین کاربرد های آن را برای شما بیان کرده ایم.

نصب توری مرغی برای حیاط خلوت

همانگونه که در بالا اشاره کردبم. همه افرادی که حیاط خلوت دارند همیشه از ورود گربه و پرندگان به این مکان ها اعتراض دارند. زیرا در بیشتر مواقع ورود این حیوانات به حیاط خلوت دردسر آفرین می شود.

امروزه برای جلوگیری از ورود این حیوانات به حیاط خلوت از نصب توری مرغی استفاده می شود. چون اگر از هر روش دیگر برای پوشاندن سقف حیاط خلوت استفاده کرد. باید هزینه بسیار زیادی پرداخت کرد.

اما با استفاده از این توری ها می توان با کمترین هزینه این کار را انجام داد. طریقه نصب آسان این توری ها باعث شده  است از آن ها برای سقف پاسیو ها و گلخانه ها استفاده زیادی بشود. اگر منزل شما نیز حیاط خلوت دارد و قصد دارید با هزینه کمی سقف آن را بپوشانید استفاده از توری مرغی بهترین انتخاب می باشد. توری های مرغی با این که دارای ساختار ظریفی هستند اما می توانند وزن زیاد و ضربه های محکمی را تحمل کنند.

استفاده از توری مرغی در سقف ساختمان ها

نصب توری مرغی تنها مختص بالکن ها و حیاط های خلوت نیستند و کاربرد زیادی در سقف ساختمان ها نیز دارند. چون هنگام ساخت انواع ساختمان ها برای عایق کردن آن ها در برابر حرارت و صدا از پشم شیشه استفاده می شود.

تنها راهی که می توان با استفاده از آن پشم شیشه را بر روی سقف و دیوار های ساختمان ثابت کرد فیکس کردن آن ها به وسیله توری مرغی می باشد. با توجه به متراژ مکانی که عایق می شود از توری های مرغی گالوانیزه مختلفی استفاده می شود. اما می توان گفت مهم ترین علت استفاده از این نوع توری مقاومت بالای آن ها می باشد. چون این توری ها به راحتی پوسیده نمی شوند به همین خاطر بهترین انتخاب برای سقف مکان های مرطوب می باشند.

استفاده از توری مرغی در گچکاری

توری مرغی کاربرد بسیار زیادی در ساختمان سازی دارند. به احتمال زیاد برای بسیاری از شما استفاده از نصب توری مرغی در گچکاری عجیب باشد. اما بهتر است بدانید همه گچکاران ماهر میدانند که تنها زمانی گچ ترک بر نمیدارد که هنگام گچ کاری از توری مرغی استفاده شود.

همچنین بهتر است بدانید در بسیاری از مواقع هنگام گچ کردن ستون های خانه گچکاران با مشکل مواجه می شوند چون گچ به طور مستقیم به ستون ها نمی چسبد. برای این که بتوان مکان های مختلفی از یک خانه را گچ کرد باید ابتدا از توری مرغی استفاده کرد زیرا گچ به بهترین صورت به این توری ها می چسبد و اگر این توری ها به ستون ها وصل شوند به راحتی گچ می شوند.

استفاده از توری مرغی در نمای ساختمان

توری های مرغی که در بازار موجود می باشند از جنس پلاستیک و فلز هستند. توری مرغی پلاستیکی مقاومت کمی دارند و برای نمای ساختمان مناسب نمی باشند. به همین خاطر توری که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد باید حتما از جنس فلز باشد.

چون تنها توری های فلزی می توانند در برابر تغییرات حرارتی و برودتی مقاومت کنند. استفاده از توری های مرغی باعث می شود چسبندگی سنگ به نمای ساختمان افزایش یابد. به همین خاطر استفاده از توری مرغی باعث می شود در آینده احتمال ریزش سنگ نما کاهش یابد. معمولا تعداد ساختمان های قدیمی که دچار ریزش نما می شوند از ساختمان های جدید بسیار بیشتر است. این امر به خاطر عدم استفاده از توری مرغی هنگام سنگ کردن نما می باشد.

زیر سازی کاشی با استفاده از توری مرغی

علاوه بر گچ کاری می توان رد توری های مرغی را در کاشی کاری نیز مشاهده کرد. چون تنها زمانی می توان یک مکان را کاشی کاری کرد که دارای سطح هموار و یکسانی باشد. در بیشتر مواقع برای یکسان سازی ملات زیر کاشی از نصب توری مرغی استفاده می شود.

همچنین بهتر است بدانید توری های مرغی نه تنها باعث یکنواختی ملات بلکه باعث استحکام بسیار زیاد آن نیز می شوند. همین امر موجب می شود استفاده از توری مرغی در کاشی کاری باعث شود طول عمر و ماندگاری کاشی ها افزایش یابد.

نحوه نصب توری مرغی بر روی پاسیو

نصب توری مرغی بر روی پاسیو به هیچ وجه کار آسانی نیست. و تنها افراد بسیار ماهر در این زمینه می توانند این کار را انجام دهند. ما به طور خلاصه مراحل انجام این کار را برای شما شرح داده ایم.

  • اندازه گیری پاسیو: اولین کاری که هنگام نصب توری مرغی بر روی پاسیو باید انجام دهید اندازه گیری دقیق پاسیو می باشد. چون تنها در این صورت می توانید به اندازه دقیق برای آن توری خریداری کنید.
  • بافتن توری ها به وسیله سیم مفتولی: بعد از خریداری توری باید با توجه به شکل پاسیو توری ها را به وسیله سیم های مفتولی به هم ببافید. این کار را باید به گونه ای انجام دهید که هیچ گونه شکافی بین دو توری باقی نماند.
  • بعد از انجام مراحل بالا شما باید از یک شخص راپل کار کمک بخواهید تا توری را به طور کامل به وسیله پیچ به دیواره های پاسیو بچسباند.




:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: